سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 


         
درباره :افسر جوان
بنام خدا ، فکر میکنم کمتر کسی الان توی نت آمد و رفت داشته باشه و درباره جنگ نرم چیزی ندونه ، جنگ نرم یعنی جنگ روانی ، تغییر واقعیات ، زوم کردن رو مسائل بی اساس و کم رنگ کردن مسائل مهم ، افزایش اطلاعات زائد برای کمتر کردن دسترسی کاربران به اطلاعات درست ، مشغول کردن مردم به مسئلی از قبیل آهنگ و عکس و فیلم که همشون یه هدف رو دنبال میکنن ، حتی گاهی خود سازندگان این اثر ها هم نمی دونن که بازیچه شدن ، راه دفاع جنگ نرم شفاف سازیه ، یعنی معرفی آثار مثبت و اصلی ، کنار زدن مسائل پیش پا افتاده و فرعی ، توجه دادن به تفکر و ارزش تفکر ، نشان دادن ملاک های شناسایی حق و باطل .
          پروفایل مدیر :



بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 9442


ارگان رسمی سازمان سیا با وجود چند سال عقده گشایی و اهدای عملیات ترور شخصیت علیه رهبر معظم انقلاب به دروغ بودن دعاوی خود اذعان کرد.
رادیو فردا که طی یک سال اخیر با استخدام عناصر دون پایه ای نظیر مجید محمدی، محسن مخملباف، اکبر گنجی و ده ها هم قطار آنها به پروژه هجمه به ولایت فقیه و رهبری شدت بخشیده بود، روز گذشته ضمن تحلیلی نوشت: از انتقاداتی که متوجه آقای ]...[ است، ورود فرزندان وی به فعالیت های اقتصادی است. این در حالی است که رهبری ایران مانع از ورود فرزندانش به پست های رسمی سیاسی و نیز فعالیت های اقتصادی شد، امری که برای توده های فرو دست جامعه ایرانی امتیازی برای خامنه ای و نکته منفی برای ]...[ تلقی می شود. از سوی دیگر بخش قابل توجهی از طبقات فرو دست جامعه ایرانی همچنان ترجیح می دهند سران نظام، آن چنان که رهبری عمل می کند بیشتر روی زمین یا صندلی و مبلمان ساده به سخنرانی و دیدارهای عمومی بپردازند و عدم رعایت این مسئله از سوی دیگران، زمینه اتهام تجمل گرایی و اشرافیت را برای آنها فراهم کرده است.
نویسنده این تحلیل (سراج میردامادی) خود از عناصر معاند به شمار می رود. وی از مدیران کل وزارت کشور در دولت اصلاحات بود و اکنون در فرانسه اقامت دارد.

14_8808121900_L600.jpg

 شایان ذکر است تروریست های شخصیت که در استخدام سازمان های سیا و موساد قرار دارند به ویژه بعد از انتخابات تلاش کردند با انتشار شایعات هدفمند علیه رهبر معظم انقلاب و فرزندان ایشان، جایگاه ولایت و رهبری را به خیال باطل خویش مورد خدشه قرار دهند.

 ترور شخصیت حضرت آیت الله خامنه ای بلافاصله پس از پیروزی انقلاب همواره در دستور کار تروریست های سیاسی و فرهنگی قرار داشته است همچنان که شاخه دیگری از عناصر محارب از ترور و جنایت فیزیکی فروگذار نکردند و در 6 تیر 1360با انفجار بمبی کوشیدند با ترور معظم له، از امام و انقلاب انتقام بگیرند اما ماجرا خلاف مکر ضدانقلاب و سازمان های جاسوسی بیگانه پیش رفت. در فتنه سال گذشته نیز همین اتفاق تکرار شد به نحوی که هفته گذشته فرید زکریا سردبیر نیوزویک و از مشاوران ارشد دولت آمریکا که دشمنی خاصی با جمهوری اسلامی دارد، ضمن اذعان به ناتوانی فتنه سبز اذعان کرد «آیت الله خامنه ای محبوب ترین سیاستمدار در میان ملت ایران است.»




کلمات کلیدی :اعتراف سیا
نوشته شده توسط افسر جوان در جمعه 89/5/29

نظرات ()

مطالب پیشین