ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 


سلام

دستتون درد نکنه

نکات مهمي رو در خصوص فرمايشات رهبري ياداوري شد برام

با اجازه لينکتون کردم اما نه براي اينکه مطرح شد

چون اومدم و از اينجا خوشم اومد

التماس دعا

يا علي

+ meysam 
سلام دوست عزيز . با ارزوي قبولي طاعات و عبادات براي شما و ارزوي موفقيت در اين امر خطير
من ميثم خسروي دوست حاج اقا عربي (علي عربي ) هستم
چند تا پيشنهاد داشتم انشاءالله به دردت بخوره و استفاده کني:
واژه افسران جنگ نرم واژه اي بود که دستمايه حضور جوانان موئمن و متعهد به انقلاب و رهبري در فضاي سايبر شداما با چه طرحي؟ هدف مقدس بود اما طرح انچناني وجود نداشت . بجه ها ي ولايي خيلي موازي کاري ميکنن . عمدتا اخباري رو که رسانه هاي تصويري هم بازتاب ميدهند در اکثر وبلاگ ها و سايتهاي بچه ها مشاهده ميکنيم . و تنها درجه اهميتش اينه که گاها چند ساعت زودتر از تلوزيون اين اخبار در محيط سايبر اعلام ميشه . من ميگم چرا بايد وبلاگ يا سايتي که با اين مشکلات ساخته و اداره ميشه بايد در روز تنها 200 يا 300 بازديد اونهم از قشر خاص خودمون داشته باشه؟ ميشه با چند کار که زياد روشون مانور داده نشده اين امار رو بهبود داد و يه کار سياسي فرهنگي مذهبي کرد . شما شاهد هستيد که غربيها به راحتي اب خوردن تمامي مباني فکري و اعتقادي مسلمانان و ايرانيان رو در برنامه هاي خودشون در رسانه ها و محيط سايبر کتابها و فيلمها و سخرانيهاشون زير سوال ميبرن اما ما در جوابشون حرفي نميزنيم يا اينکه خيلي کم کار ميکنيم. شما شاهد بوديد اقاي احمدي نژاد تنها با زير سوال بردن يکي از مباني فکري غرب به نام هلوکاست چه جنجالي به پا کرد . ما هم ميتونيم با به چالش کشيدن ديگر مباني منسوخ غرب نظير فروماسونري يا وهابيت و.... و تبليغ بحث مهدويت اسلامي و صدها مورد ديگر در زمينه مکاتب و ايدوئولوژي غرب و اسلام و نيز رساندن نداي حق طلبي اسلام و ايران وبالاخص رهبري فرزانه کشورمون به مراجعه کنندگان چه داخلي و چه خارجي گام محکمي در جهت اعتقاداتمون برداشته و اجر دنيوي و اخروي را نصيب خود گردانيم . البته اين کار ملزومات ديگري هم داره نظير اينکه ميتونيد سايت يا وبلاگ رو به دو زبان فارسي و انگليسي طراحي کرد و مقالات رو به زبان انگليسي که زبان زنده دنياست نوشت تا امار بازديد کننده ها معطوف به کشورمون نشه . و نيز ميشه با تغير نام سايت به نامي که اگر در گوگل سرچ بشه در صفحه اول يا دوم انگليسي يا فارسي قرار بگيره که اين خود موجب افزايش امار بازديد کننده ها ميشه . البته اين کارهايي که من گفتم کارهاي اسوني نيست اما ميشه با تحقيق در مورد مکاتب و تاريخ و نظريات مذاهب و کمک دوستان ولايي و يک تيم قوي به اين مهم رسيد .
در مورد قسمت به قول خودمون دانلودکده بايد بگم قسمت جالبيه به شرط اينکه طوري طراحي شده باشه که بشه دوستان ديتاها وکليپهاي مذهبي و سياسي خودشون رو براي شما اپلود کنن و پس از تائيد شما در وبلاگ قرار بگيره .
منتظر شنيدن نظر شما در خصوص اين موارد هستم
يا علي
ايدي من در کلوپ ايرانيان: www.cloob.com/profile/main/home/username/meysam2108
maysam.shamim@yahoo.com
09189670196

دست شما درد نکنه عالي بود

درودهاي فراوان و خسته نباشيد به مديران مسئول محترم:

همكار عزيز، با ايجاد وبلاگ از توانائي تان و استعدادي كه داريد در جهت خدمت به جامعه ايران فعاليت مي كنيد كه جائي بسي تشكر وجود دارد. در ضمن وبلاگ عشق من ايران مقاله حكومت هاي سوسياليستي يا خودكامگي حزبي به روز گشته شده از توصيه هاي خوبتان جهت بهتر شدن وبلاگ در جهت اطلاع رساني و خدمت به كشور عزيزمان ايران دريغ نورزيد. باتشكر منيژه اسكوئي

[گل][گل][گل]